آرامش فکری مردم ارمغان حضور و خدمات هلال احمر خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به خدمات به موقع جمعیت هلال احمر در تمامی صحنه ها اشاره کرد و گغت: آمادگی همیشه جمعیت هلال احمر استان روحیه امید را در جامعه بالا نگهداشته است.

به گزارش “پیام خاوران“، علیرضا عباس زاده پیش از ظهر امروز در گردهمایی روسای شعب جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همزمان با سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر استان فعالیت‌های خوبی در کارنامه دارد اظهار داشت: این خدمات مدال ارزشمندی برای کارکنان و سازمان است.

وی گفت: نقش بی بدیل جمعیت هلال‎ احمر در امدادرسانی و کمک به مردم بر کسی پوشیده نیست، در گذشته دغدغه خاطر انسان‌ها به سبب مخاطرات طبیعی وجود داشت که به همت جمعیت هلال احمر این دغدغه کمتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در زمینه اطلاع ‎رسانی اقدامات بی‎ بدیل داشته است، شایسته ‎سالاری در بدنه این مجموعه موج می‌‎زند و خدمات و ایثارگری در آن مشهود است.

عباس‌زاده هلال احمر را نهادی با قداست دانست و افزود: این جمعیت به دلیل اینکه با هدف کمک به جان انسان‌ها در تلاش است از قداست و اهیمت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی، افزود: تقویت مسائل فرهنگی جزو مسائلی است که باید همواره مورد توجه باشد که جمعیت هلال احمر در کنار اهداف مهم به مسائل فرهنگی نیز توجه دارد.

در پایان این جلسه هم اندیشی و برسی نیازهای شعب جمعیت هلال احمر به تفکیک با حضور جانشین مدیریت بحران استان استخراج و معاون استاندار برای رفع یک مشکل در شهرستان از قبیل ساخت پایگاه‌های امداد و نجات، سوله‌های دپوی اقلام امدادی و به ویژه تشکیل یگان پهبادی جستجو و نجات در استان قول مساعد دادند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

بیشتر بخوانید   نمایشگاه "موزه عبرت" در بیرجند افتتاح شد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها