محصولات خراسان جنوبی در طرح ملی مسکن استفاده شود

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بیرجند گفت: انتظار می‌رود در طرح نهضت ملی مسکن استان حداقل از محصولات داخل استان استفاده شود.

به گزارش “پیام خاوران” محمودرضا یوسفی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته اظهار داشت: نمایشگاه صنعت ساختمان هرساله در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: در استان انواع لوله و اتصالات یو پی وی سی که در صنعت ساختمان و در دو بخش تأسیسات برقی و تأسیسات مکانیکی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد با کیفیت خوب و استانداردهای روز دنیا تولید و عرضه می‌شود.

کارآفرین برتر استان خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به کیفیت بسیار بالایی که محصولات تولیدی دارد سهم بسیار خوبی در کشور در بحث فروش محصولات داریم.

یوسفی تصریح کرد: با توجه به پروژه‌های بزرگی که در استان در حال فعالیت است، به ویژه طرح نهضت ملی مسکن که جزو اهداف دولت است، انتظار می‌رود محصولات تولیدی که در داخل استان تولید می‌شوند در پروژه‌های داخل استان حمایت و مورد استفاده قرار گیرند.

وی به افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان اشاره و خاطرنشان کرد: نمایشگاه فرصتی است تا ارتباط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده و به نوعی پروژه‌های انبوه‌سازی و پیمانکاری برقرار شود و در قالب این نمایشگاه بتوانیم آخرین دستاوردهای خود را عرضه کنیم.

رئیس کمیسیون امور بانکی، تأمین مالی و سرمایه‌گذاری اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بیرجند یادآور شد: خوشبختانه در حال حاضر شرکت‌های بسیار خوبی در استان فعالیت دارند و کالاهای بسیار خوبی در حوزه مصالح ساختمانی تولید می‌کنندکه نیاز به حمایت و همراهی مسئولان و فعالان این بخش دارد.

یوسفی اظهار داشت: در این راستا با توجه به اینکه حدود ۸ هزار واحد مسکونی قرار است در طرح نهضت ملی مسکن در استان اجرا شود و در حال حاضر نیز ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در دست اقدام است که انتظار می‌رود در این پروژه‌ها حداقل از محصولات داخل استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید   رییس هیات وزنه برداری خراسان جنوبی مشخص شد

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی بیرجند افزود: در این صورت هم به واحد‌های تولیدی استان کمک می‌شود و هم سرمایه و چرخه اقتصادی در داخل استان شکل می‌گیرد و از استان خارج نمی‌شود و به اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه استان نیز کمک می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها