ضعف برخی مدیران اقتصادی در زمینه رسانه و اطلاع رسانی 

مدیران اقتصادی استان به ویژه بخش خصوصی در حوزه رسانه و اطلاع رسانی ضعیف عمل کرده اند. 

به گزارش “پیام خاوران” هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی با مدیر بنیاد علوی در استان دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی به مشکلات رسانه های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به مسایل و دغدغه های اقتصادی و آثار آن در حذف رسانه ها به حمایت بیشتر از این قشر نیاز است.

محمود حیدری، مشکلات رسانه ها به ویژه نشریات را بیان و اضافه کرد: در صورت توجه به پیوست رسانه ای پروژه ها و عملی شدن این تصمیم و گفته سخنگوی دولت ، بخشی از مشکلات مالی رسانه ها برطرف می شود.

وی همچنین اعطای تسهیلات قرض الحسنه و خدمات مناسب به اصحاب رسانه را پیشنهاد داد.

شهرستان زیرکوه، سومین مقصد خدمت رسانی بنیاد علوی در خراسان جنوبی

مدیر بنیاد علوی در خراسان جنوبی نیز به ضعف مدیران اقتصادی به ویژه بخش خصوصی، در زمینه ارتباط با رسانه ها و اطلاع رسانی اشاره و برگزاری جلسه مشترک با معاون اقتصادی استاندار ، طرح این موضوع و راهکار را مطرح کرد و افزود: با وجو اقدامات و فعالیت های انجام شده، متاسفانه برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه از این پروژه های و اقدامات، خوب کار نشده است.

هاشم صلاحی، روند شکل گیری فعالیت های بنیاد علوی در استان را هم تشریح کرد و ادامه داد: این مجموعه، بار محرومیت زدایی را بر دوش می کشد. بنیاد علوی در زمینه های مختلف از جمله عمرانی، درمانی، اشتغال ، معیشت، زیرساخت و …. فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید   بازرسان خانه مطبوعات خراسان جنوبی انتخاب شدند

وی با بیان این که ۷۵ نقطه در کشور، هدف تمرکز خدمات رسانی بنیاد علوی است افزود: منطقه درمیان اولین هدف خدمت رسانی بنیاد در خراسان جنوبی بود که در چند سال گذشته، ۱۶۰ میلیارد تومان تسهلات و کمک در زمینه های مختلف در این منطقه هزینه شده است و پس از ۳ سال خدمت رسانی بنیاد علوی، افزایش دلبستگی ساکنان آن به نظام و رهبری مشهود است و به لحاظ انقلابی گریی وکنش گری همراهی مردم درمیان افزایش یافته است.

وی شهرستان خوسف را دومین مقصد خدمت رسانی بنیاد علوی در استان معرفی کرد که از سال قبل اجرای پروژه های مختلف ،در این منطقه شروع شده و امسال زیرکوه به لیست مناطق خدمت دهی بنیاد در خراسان جنوبی اضافه شده است و تا سه سال، پروژه های مختلفی در این قسمت از استان اجرایی می شود.

صلاحی با اشاره به اختیارات بنیاد در خراسان جنوبی، برای همکاری با اصحاب رسانه وخانه مطبوعات قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها