یک هراز و ۵۱۰ دستگاه خودروی متخلف در خراسان جنوبی اعمال قانون شدند

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترلی ناوگان باربری خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در این طرح  یک هزار و ۵۱۰ راننده متخلف اعمال قانون شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ علیرضا رضایی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور کنترل رانندگان و با هدف انضباط بخشی و پیشگیری از وقوع تصادفات، طرح کنترلی ناوگان باربری خودروهای سنگین به مدت ۲۴ ساعت در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی به اجرا درآمد.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی بیان کرد: این طرح با حضور کارکنان پاسگاه‌های پلیس راه تابعه و ۴ تیم از قرارگاه پلیس راه استان در مسیرهای اصلی اجرایی شد و مأموران پلیس راه نسبت به کنترل ناوگان باربری خصوصاً در ساعاتی که بیشترین تصادفات رخ داده اقدام کردند.

 رضایی با اشاره به اینکه در این طرح ۲ هزار و ۷۴۵ دستگاه خودروی سنگین باربری مورد کنترل و بررسی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: از این تعداد  یک هزار و ۵۱۰ راننده متخلف نیز اعمال قانون شدند.

 وی یادآور شد: در پایان طرح ۱۱۸ راننده متخلف به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ معرفی شده و ۳ راننده که خودروی آنها دارای اضافه بار بوده به راهداری معرفی و تا انجام اقدامات قانونی متوقف شد.

 رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی، ایمنی را برای خود و همشهریان به ارمغان آورند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در استان خراسان جنوبی ذخیره سازی شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها