مشترکان کم مصرف گاز طبیعی در خراسان جنوبی جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اجرای کمپین کاهش مصرف گاز در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ۲۰۰ مشترک گاز طبیعی استان که حداقل ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند شانس برنده شدن در ۲۰۰ جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی را خواهند داشت.

به گزارش “پیام خاوران”، رحمان محمودی امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای فرهنگ سازی و دعوت از مشترکین برای مصرف بهینه گاز طبیعی، پویش کاهش مصرف گاز در استان اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: مشترکینی که ۱۰ درصد در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی شرکت گاز استان خراسان جنوبی به آدرس: www.nigc-skgc.ir  و انتخاب پویش کاهش ۱۰ درصدی، علاوه بر کمک به فرهنگ‌سازی شانس خود را در برنده شدن جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی محک بزنند.

وی تصریح کرد: ۲۰۰ مشترک گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی که حداقل ۱۰ درصد در مصرف گاز صرفه جویی کنند شانس برنده شدن در ۲۰۰ جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی را خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: با توجه به مصرف بیشتر از تولید گاز در کشور و به عبارتی ناترازی تولید و مصرف، فرهنگ سازی استفاده بهینه از نعمت گاز طبیعی کمک بزرگی به رفع این مشکل می‌کند.

وی عنوان کرد: در راستای آگاه‌سازی و آموزش صحیح شهروندان در جهت نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی بیش از ۳۳۰ هزار پیامک به مشترکین گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی ارسال شده است.

محمودی گفت: از شروع فصل سرد برای مشترکین خانگی حدود ۳۱۳ هزار ، برای مشترکین تجاری ۱۴ هزار و برای سایر مشترکین نزدیک به ۳ هزار پیامک مرتبط با گاز طیعی ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اظهار داشت: نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه، اطلاع‌رسانی سیاست‌های تشویقی و بازدارنده دولت در جهت مدیریت مصرف گاز طبیعی و یادآوری نکات ایمنی پیرامون استفاده از وسایل گرمایشی را از جمله مضامین پیامک‌های ارسال به مشترکان گاز طبیعی در استان است.

بیشتر بخوانید   افتتاح نمایشگاه "اقتدار عاشورایی و دفاع مقدس" در بیرجند+ عکس

وی با اشاره به ضرورت آگاه‌سازی و آموزش صحیح شهروندان در جهت نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه، تصریح کرد: اولین قدم برای ترویج و پایداری یک فرهنگ، اطلاع‌رسانی صحیح، گسترده و تأکید بر مزایای آن فرهنگ است.

محمودی بیان کرد: شرکت گاز استان خراسان جنوبی برای دعوت مردم به صرفه جویی در استفاده از گاز طبیعی اقدامات متنوعی از جمله نصب بیلبوردهای اطلاع رسانی، نصب استیکرهای مصرف ایمن و بهینه در بدنه و ایستگاه‌های اتوبوس‌های شهری، پخش تیزرهای آموزشی از صدا و سیما، دیوارنویسی مدارس و ایستگاه‌های شهری، راه‌اندازی کمپین لبخند آسایش، اجرای طرح سفیر ایمنی و انرژی انجام داده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها