آمریکایی‌ها میدان‌دار جنایات صهیونیست‌ها شده‌اند

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه میدان دار جنایات صهیونیست ها آمریکایی ها هستند گفت: ترس و وحشت ناشی از زدن کنسولگری ایران در دمشق،سراسر رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است.

به گزارش ” پیام خاوران ” سردار رسول سنایی راد ظهر امروز در جمع راهپیمایان بیرجند با اشاره به اینکه امروز آنچه در فلسطین می گذرد، آبروی جهان اسلام است، اظهار داشت: کودکان فلسطین امروز مجاهدان بزرگ هستند.

وی با بیان اینکه فلسطین مظلوم مقتدر جهان است، گفت: بیش از دو هزار نفر تلفات صهیونیست ها بوده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: اقدامات جریان تکفیری در سیستان و بلوچستان به دست پادوهای رژیم صهیونیستی بود و ترس و وحشت ناشی از زدن کنسولگری ایران در دمشق، سراسر رژیم صهیونیستی را فرا گرفته است.

سنایی‌راد با بیان اینکه امروز صهیونیست ها خیال می‌کنند که با نسل کشی می توانند به اهداف خود برسند، افزود: این توحش باعث بی آبرویی صهیونیست ها و متحدان غربی و عربی آنها شده است.

وی با تاکید براینکه امروز قهرمان آرمان آزادی قدس ، ایران اسلامی است افزود: امروز فلسطین مسئله اول جهان بشریت است و این را از اجتماعات انبوه مردم آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین درمی یابیم.

سنایی راد با بیان اینکه امروز کشورهای اروپایی اذعان دارند که باید دولت فلسطین تشکیل شود گفت: میدان دار جنایات صهیونیست ها آمریکایی ها هستند و اکنون در مواجهه با فشار افکار عمومی مجبور به رای ممتنع شدند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: طوفان الاقصی هیمنه دستگاهای عریض و طویل صهیونیستی را به هم ریخت، و ادامه نسل کشی باعث نفرت جهان از صهیونیست ها شده است.

سنایی راد ادامه داد: صهیونیست ها شش‌ماه جنگیدند و به هیچ نتیجه ای دست نیافتند، بهترین نیروهای انسانی را آوردند برای نجات اسرای خود اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و لذا افرادی که از خدمت معاف شده بودند را دوباره فراخوان کردند.

بیشتر بخوانید   بیانیه جامعه نخبگانی بسیج علمی خراسان جنوبی در حمایت از قدس شریف

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: در حال یک جنگ واقعی با صهیونیست ها هستیم، و برخلاف تصور صهیونیست ها که می خواستند افکار عمومی را منحرف و خود را از بن بست نجات دهند این خون های پاک شهدای سفارت آنها را به نابودی نزدیک تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بمب های اهدایی آمریکا که بر سر مردم غزه ریخته شده است به اندازه چندین برابر بمب های هیروشیما تخریب کرده اند، افزود: متاسفانه اینها به مجروحان و کادر درمانی هم رحم نمی کنند که ناشی از شکست است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها