اجرای کامل قانون عفاف و حجاب با جدیت دنبال شود

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اجرای کامل قانون عفاف و حجاب در کشور، گفت: این قانون باید با جدیت دنبال شود تا کشور در این زمینه آسیبی نبیند.

به گزارش  “ پیام خاوران” ، حجت الاسلام مهدی رحیم ابادی امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر بیرجند که در مسجد جامع المهدی (عج) برگزار شداظهار داشت:مسئله عفاف و حجاب، موضوع دو تار مو نیست بلکه یک توطئه بلند مدت شبیه آنچه در اندلس اتفاق افتاد برای براندازی و از بین بردن حاکمیت الهی در کشور است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران امروز توانسته مظلومان عالم را بیدار کند و مردم جهان را نسبت به آنچه در غزه می‌گذرد آگاه کند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه به طاغوت در جهان است.

خطیب جمعه موقت بیرجندگفت با بیان اینکه بزرگترین راهبرد دشمن تلاش برای عدم تشکیل حاکمیت الهی در جهان و تضعیف آن از طریق جنگ نرم، سخت و ترکیبی است، گفت: دشمن با تبلیغات و فتنه گری ها و توطئه چینی به وسیله رسانه هایی که در اختیار دارد این اهداف را پیش می برند.

وی با بیان اینکه تحریم اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به دلیل پایبندی این کشور به اسلام و قرآن و اهل بیت علیهم السلام است، گفت: نباید گزینه های تحریمی دشمن پیوند امام و امت را تضعیف کند.

حجت الاسلام رحیم ابادی با اشاره به اینکه امروز به برکت هدایت ها و راهبردهای امامین انقلاب، طاغوت های جهان در حال رفتن به زباله دان تاریخ هستند، افزود: مسئولان و مردم تلاش کنند که شدت ضربات و حملات اقتصادی و فرهنگی دشمن در خانه ها و جامعه ظهور و بروز نکند.

وی با بیان اینکه نگاه مسئولان فرهنگی کشور عمیق تر از گذشته باشد و اجازه ندهند که تفکر غرب‌گراها ذهن دانشجویان و دانش آموزان را درگیر خود کند، گفت: محصولات در نظام آموزشی و پرورشی و دانشگاهی ما متناسب با پیشرفت ۴۵ ساله انقلاب نیست.

بیشتر بخوانید   دشمنان با تبلیغاتشان می‌خواهد انقلاب حسینی ما را به فروپاشی بکشانند

امام‌ جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه توطئه ویژه دشمن برای کشور، ایجاد ناامیدی در بین مردم است، تصریح کرد: اجازه ندهیم دشمن افق دید انقلاب را از جهانی بودن به سطح مشکلات اقتصاد در کشور بکشاند باید همین مسیر تا جهانی شدن انقلاب حضرت مهدی دنبال شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به اهمیت مسئله عفاف و حجاب در کشور، افزود: مسئله عفاف و حجاب، موضوع دو تار مو نیست بلکه یک توطئه بلند مدت شبیه آنچه در اندلس اتفاق افتاد برای براندازی و از بین بردن حاکمیت الهی در کشور است و متاسفانه در این توطئه، دختران و زنان ما ناخواسته سربازان جبهه دشمن می شوند.

وی بر انجام فعالیت های تبیینی در خصوص موضوع عفاف و حجاب تاکید کرد و اظهارداشت: برخی اشخاص هم هستند که رسما می خواهند فساد و بی بند و باری را در جامعه ترویج دهند.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اجرای کامل قانون عفاف و حجاب در کشور، ادامه داد: این قانون باید با جدیت دنبال شود تا کشور در این زمینه آسیبی نبیند.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: تمام کشورهای دنیا برای پوشش زنان خود قانون دارند و کامل اجرایی می شود چرا در اینجا اجرا نشود؟ مسئولان اجازه ندهند جمهوری اسلامی ایران در این زمینه آسیبی ببیند.

وی ضمن تبریک عید سعید فطر، گفت: امید است با تعجیل در فرج امام عصر خداوند گره گشایی از مشکلات مسلمان مظلوم جهان بفرماید.

خطیب جمعه موقت بیرجند با اشاره به ظلم و ستم موجود در جهان و کشتار انسان‌های بی گناه توسط مستکبران عالم، افزود: گرفتاری های امروز در عالم ناشی از حاکمیت طاغوت است.

بیشتر بخوانید   راهپیمایی نمازگزاران بیرجندی در محکومیت بدعهدی غرب

حجت الاسلام رحیم ابادی، شناخت ولی خدا را اصل و اساس تقوا دانست و اظهارداشت: تقوای فردی به تنهایی نمی تواند انسان را در وظیفه سنگینی که نسبت به بازی ولی خدا دارد فعال نمی کند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: برترین عابدان و زاهدان عالم افرادی اند که ولی خدا را بشناسند و او را یاری کنند و زمینه ظهور را فراهم سازند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها