پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت “حماسه ۹ دی”

استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت حماسه ۹ دی گفت : ” نهم دی ماه ” یادآور حضور آگاهانه مردم ایران در بیعتی دوباره با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری است .

به گزارش “پیام خاوران “در پیام محمدصادق معتمدیان آمده است :حماسه جاودانی که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و پیامی روشن برای دشمنان این مرز و بوم داشت، که همانا “ولایت مداری” و “هوشیاری ملت “بود.

 

این پیام می افزاید: مردم همیشه در صحنه ایران، بار دیگر در ۹ دی ۱۳۸۸ با حضور آگاهانه و مقتدرانه خویش، بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب نموده و حماسه ای جاودان خلق کردند. نمایش بصیرت و هوشیاری ملت مومن غیرتمند در این حماسه باشکوه، چنان تجلی یافت که مقام معظم رهبری در این باره فرمودند:” امتیاز نظام ما این است که متعلق به مردم است . آن افرادی که با همه وجود نظام جمهوری اسلامی را و اسلام و این پرچم برافراشته را در این کشور نگه داشته اند، در درجه اول خود مردمند و دشمنان ما باید این را بفهمند…”

 

درایت و مدیریت مقام معظم رهبری در آن برهه حساس سبب شد تا جامعه گرفتار دسیسه های دشمنان نشود و بتواند راه خود را ادامه دهد. این روز بزرگ به عنوان حماسه میلیونی مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولی فقیه ،در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهد ماند .

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سبک زندگی غربی منشاء بسیاری از بیماری‌ها است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها