مراسم محوری ۹ دی ماه در بیرجند برگزار شد

مراسم محوری ۹ دی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان و سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در مسجد امام حسین(ع) آغاز شد.

به گزارش “پیام خاوران “، به راستی حماسه بزرگ ۹ دی‌ماه به‌ عنوان نماد پایداری بر ارزش‌ها و یکی از رخدادهای بزرگ و درس‌آموز در تاریخ انقلاب اسلامی و در مصاف با جبهه متحد ضدانقلاب داخلی و خارجی  و پروپاگاندای غربی‌ها بود که نظام اسلامی را از چالشی سخت و توطئه‌ای پیچیده و خطرناک عبور داد و در متن خود بصیرت، هوشمندی، ولایت مداری و دشمن‌ شناسی ملت ایران را در گذرگاه ‌های حساس و سرنوشت ‌ساز کشور تبلور و به سمت یک هدف والا سوق بخشید.

 

“یوم‌الله ۹ دی‌ماه” سرآغاز فصلی نوین در پیوند مستحکم امت اسلامی با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل(رحمة الله علیه) و تجلی گاه بیعت با مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده از مقاومت و ایستادگی مقتدرانه ملت بزرگ  ایران اسلامی در چهل سال اخیر برای غلبه بر توطئه‌ها و طراحی‌های شوم جبهه دشمن و چالش‌ها و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش روندگی میهن اسلامی به شمار می‌‌رود.

 

با توجه به اجرای انواع توطئه‌‌ها و فشارها اعم از جنگ، تحریم، تهدید و تهمت، نفوذ و ایجاد اختلافات داخلی از جانب دشمنان برای مقابله با ملت ایران، امروز مهمترین هدف جنگ نرم دشمن، گرفتن امید و اعتمادبه‌نفس ملت ایران بوده پس ضمن ایجاد هوشیاری در مقابل روش‌های مختلف دشمن از جمله نفوذ در دستگاه‌های تصمیم‌ ساز و تصمیم‌ گیر باید نقشه دشمن را درک کرد و چاپلوسی، ابراز محبت‌ها و ارادت‌ها و دعوت او به دست دادن و گفتگو را جدی نگرفت و برای مقابله با استمرار دشمنی‌ها با ملت ایران باید در هر دوره‌‌ای طراحی و نقشه دشمن در عرصه‌های مختلف را فهمید و بر اساس آن، پیشگیری، دفاع خوب یا حمله پیش دستانه را انجام داد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس صبح امروز در مراسم محوری روز ۹ دی ماه در بیرجند اظهار داشت: اگر به سال ۸۸ نگاه کنیم وضعیت جمهوری اسلامی را در جهان بررسی کنیم و ببینیم در آن سال که فتنه را شکل دادند وضع ما در دنیا چگونه بود حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه پیروز شده بود پیروزی حزب الله به نفع جبهه مقاومت و به ضرر اسرائیل و آمریکا بود در غزه سران رژیم غاصب شکست خورده بود و قبل از پیروزی حزب الله دشمنان ایران را تهدید نظامی می‌کردند.

بیشتر بخوانید   سه محصول، جایگزین پژو ۴۰۵ جی.ال.ایکس

 

حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی افزود: در سال ۸۷ گرایش‌ها و نگرش‌ها عوض شد. رئیس جمهور آمریکا برای رهبری انقلاب‌نامه نوشت و از مواضع قبلی عقب نشینی کرده بود و گفت ایران قدرت است ما باید در مباحث بین الملل روی قدرت ایران حساب و جایی برای ایران باز کنیم این وضعیت ایران در سال ۸۸ بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه انتخابات در سال ۸۸  شکل گرفت ۸۵ درصد آنهایی که شرایط رای دادن داشتند در انتخابات شرکت کردند و  این در دنیا سایقه ندارد که ۸۵ درصد و بیش از ۴۰ میلیون رای بدهند گفت: بهترین زمان بود که ما بتوانیم حرف خود را در دنیا بزنیم قدرت خود را نشان دهیم اما فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به جمهوری اسلامی و به ملت ایران بود در اوج اقتدار عده‌ای در برابر نظام اسلامی ایستادند و پشت صحنه در دست دشمن بود.

 

شیرازی افزود: بعد از رحلت امام (ره) یعنی در سال ۶۸ دشمنان در اسرائیل برای برنامه‌ریزی علیه ایران جمع شدند. تصور دشمن این بود با رفتن امام (ره) همه چیز تمام می‌شود؛ اما  وقتی دیدند جمعیت زیادی برای تشییع پیکر امام(ره) آمدند و  مجلس خبرگان در روز ۱۴ خرداد ۶۸ رهبر آینده کشور را انتخاب کرد مردم گروه گروه آمدند و با ولی فقیه خود یعنی با رهبر معظم انقلاب  بیعت کردند؛ بسیار مأیوس و ناامید شدند.

 

وی ادامه داد: خواب آشفته دشمن تعبیر نشد و تصمیم گرفت طرحی را به نام طرح ۲۰۲۰ تصویب کند که تا سی سال یعنی تا سال ۹۸ هر ده سال یک فتنه را تشکیل دهند و نظام جمهوری اسلامی را به تفکر باطل خود از بین ببرند.

بیشتر بخوانید   مراجعه کارگران کشتارگاه خاور طیور مقابل استانداری / از بهمن 96 حقوق نگرفته ایم

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس بیان کرد: اولین فتنه سال ۷۸ بود که بسیار خطرناک بود. اما درایت مقام معظم رهبری و حضور ملت فتنه را خاموش کرد. نقشه بعدی فتنه ۸۸ بود و آمریکایی‌ها گفتند سال‌ها روی این طرح و برنامه کار کردیم تا اینکه میوه را در سال ۸۸ ببینیم برخی نا دانسته و برخی عمدا گرفتار این دام شدند.

 

شیرازی افزود: اگرچه در سال ۵۸ دشمن فتنه بزرگی را در کشور شکل داده بود و هدفش این بود آن زمان مجلس خبرگان درحال تصویب قانون اساسی بود اصل ۵ که در موضوع ولایت فقیه مطرح شد برخی‌ها در برابر آن موضع گرفتند بعدها مشخص شد این جریان ریشه در سفارت آمریکا در ایران دارد که بعد از تسخیر لانه جاسوسی اسناد این موضوع را روشن کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اقدامات فتنه گران در سال ۸۸ گفت: در روز عاشورا قرآن را آتش زدند به امام حسین توهین کردند اما باز برخی از آقایان از فتنه گران  حمایت کردند و با وجود همه اینها در ۹ دی ۸۸ مردم تکلیف خود را با فتنه گران روشن کردند و آنهاییکه تصور داشتند فتنه ۸۸ موضوع انتخاباتی است اما وقتی فهمیدند پشت موضوع دشمن است راه خود را روشن کردند.

 

وی ادامه داد: مردم در ۹ دی ۸۸ همه پای کار آمدند و در  ۲۲ بهمن ۸۸ نیز مردم باز آمدند و حرف آخر را زدند اما سال ۸۹ کروبی و موسوی مردم را برای اغتشاش دعوت کردند و مردم دیگر  نیامدند و ضد انقلاب پای کار آمد  که دست به حرکاتی زد ندو بالاخره آشوبها خاموش شد.

بیشتر بخوانید   روزانه 12 هزارحلقه تایرسواری رادیال در کویرتایر تولید می شود/تحقق 103 درصدی تولیدتایر+ عکس

فاصله اندازی بین مردم و مسئولان اهداف دشمن

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: ملت ایران اعتقادات نگاه و  روحیه انقلابی خود  را به فلسطین صادر کرد  و پشت سر فلسطین ایستاد و سبب شد آنها اسرائیل را شکست دهند و در عراق هم  آمریکا التماس داشت ایران برود با آنها صحبت کند تا مردم عراق را قانع کند تا آمریکا در برخی پایگاه‌های خود در عراق بماند و امروز هم آل سعود دو سال است به ایران التماس می‌کند تا در موضوع یمن وساطت کند تا قضایای یمن تمام شود.

 

شیرازی اظهار داشت: آمریکا تا زمانی از کشوری حمایت می‌کند که مواضع خودش مهیا باشد و زمانی که کشور ما قدرت دارد تلاش آنها برای نابودی ما هم بیشتر می‌شود ان طور که  در سال ۸۸ قدرت داشتیم برای ما نقشه آشوب  کشیدند چون در جنگ های نظامی بر آنها پیروز شدیم و دشمن در تلاش است تفکر انقلابی را از بین ببرد و بین مردم، راه شهدا و رهبری فاصله بیندازند و این به معنای واقعی شکست است.

 

تلاش دشمن برای آشوب در آبان ماه نتیجه شکست‌های پیاپی در منطقه

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه باید قدر ولایت فقیه را در کشور بدانیم  گفت: دشمن در آبان ماه آمد تا به خیال خود  در ایران فتنه کنند چون تروریست‌ها  در سوریه  شکست خورده  و جبهه مقاومت در نتیجه قدرت یافتن انصارالله یمن همه نقشه‌ها را نقش بر آب کرد و در عراق  هم پیروز شد.

 

شیرازی افزود: مبارزه  تنها با ایران نیست بلکه مبارزه با  با دین و  اسلام است و دشمن تصور می‌کند می‌توانند امسال فشار بیشتر بیاورد و پیروز شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها