قدرت آمریکا پوشالی است

 مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت آمریکا پوشالی است ولی ملت ایران قدرت الهی دارد.

به گزارش “پیام خاوران “ حجت الاسلام علی شیرازی دوشنبه شب در نشست تبیین گام دوم انقلاب اسلامی و تحلیل مسائل سیاسی منطقه در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند افزود: اگر سبک زندگی ما مطابق دستورات قرآن و سیره اولیا و انبیا (ع) باشد، زمینه تحقق تمدن اسلامی فراهم می‌شود.

 

وی گفت: تمدن اسلامی یعنی خدامحور شدن جهان و اگر انسان جهان و زندگی خود را طبق دین شکل دهد، دیگر گوش به حرف طاغوت‌ها و ترامپ‌ها نمی‌دهد.

 

وی اظهار داشت: تمدن اسلامی بر چهار پایه توحید، عبودیت، کرامت و سبک زندگی اسلامی استوار است.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: توحید یعنی مردم دنیا را به خدا دعوت کنیم و عبودیت یعنی به مردم دنیا بگوییم شما بنده خدا باشید و از کسی غیر از خدا نترسید.

 

وی گفت: ما و آمریکا دو نوع جهانی بینی الهی و مادی را تعریف می‌کنیم و در فرمول الهی کسی که ایمان بیشتری دارد، پیروز است.

 

شیرازی افزود: ملت ایران از هیچ کس شکست نمی‌خورد و ما می‌خواهیم به مردم جهان بگوییم خیال نکنند آمریکا قدرت دارد، چون قدرتش پوشالی است اما قدرت ما حسینی است و هیچ وقت آسیب نمی‌بیند لذا قدرت ملت ایران در کنار خداوند همیشه وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: کرامت یعنی به  به مردم دنیا بگوییم ارزش شما بیشتر از این است که نوکر آمریکا باشید، شما عزت دارید و ما پایه‌های تمدن را در جهان ایجاد کردیم.

بیشتر بخوانید   سهمیه سوخت مرزنشینان خراسان جنوبی تا پایان سال واریز می شود

 

وی افزود: سال ۶۷ امام راحل قطعنامه را پذیرفتند و پیام دادند که ما باید بسیج جهانی اسلام را شکل دهیم و امروز حزب الله لبنان و حشد الشعبی عراق و در یمن و سوریه هم این بسیج اسلامی شکل گرفته و دشمن در این کشورها زورش به ما نمی رسد.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: امروز آمریکا به ما نیاز دارد و ما در حال حرکت به سمت قله هستیم که اگر محکم‌تر حرکت کنیم زودتر به هدف خود می‌رسیم.

 

وی اظهار داشت: سال ۱۳۶۸ اوایل رهبری مقام معظم رهبری بود که مجمع نمایندگان طلاب خدمت ایشان رسیدند و معظم له فرمودند که دشمن برنامه ریزی و اتاق فکر دارد و مطالعه کرده و بعد از چند سال اندوخته‌های خود را اضافه کرده و برای آینده برنامه ریزی می‌کند.

 

وی گفت: معظم له در آن سال فرمودند دشمن از امروز برای ۲۰ سال آینده برنامه ریزی می‌کند یعنی ایشان فتنه سال ۱۳۸۸ را در سال ۱۳۶۸ پیش بینی کردند.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: وقتی جنگ ۳۳ روزه شکل گرفت و همه نگران بودند و بیروت منطقه شیعه نشین لبنان در معرض حمله بود، همه می‌گفتند اشتباه کردیم ۲ اسرائیلی را اسیر گرفتیم و هیاتی از لبنان را به ایران فرستادند که رهبری آن زمان مشهد تشریف داشتند و هیات به مشهد آمد و مقام معظم رهبری فرمودند به حزب الله بگویید پیروز این جنگ شما هستید و به سید حسن نصرالله بگویید حزب الله قدرت منطقه می‌شود.

بیشتر بخوانید   همایش تکریم و تجلیل از مادران شهدای تامین اجتماعی در بیرجند برگزار شد

 

وی افزود: سال ۹۰ که تروریست‌ها وارد سوریه شدند در جلسه‌ای رهبری فرمودند سوریه نباید سقوط کند و سقوط هم نمی‌کند با اینکه آمریکا، اسرائیل، انگلیس و همه دنیا پشت سر تروریست‌ها بودند و در همان زمان عده‌ای از مسئولان می‌گفتند چرا به سوریه می‌روید چون بشار سقوط می‌کند اما سقوط نکرد.

 

حجت الاسلام شیرازی گفت: طرح دشمن به شکلی پیاده شد که در همه دمشق نیرو داشتند و کسی باور نمی‌کرد سوریه شکست نخورد اما سقوط نکرد و امروز قدرت داعش و بیگانگان در سوریه متلاشی شده و این پیش بینی سال ۹۰ مقام معظم رهبری بود.

 

وی افزود: ۲۱ بهمن ماه سال ۵۷ حکومت نظامی اعلام شد امام خمینی (ره) فرمودند مردم باید بیرون بیایند که عده‌ای از علما گفتند این یعنی کشتن مردم اما امام فرمودند این تکلیف است و در همین فتنه ۹۸ هم عده‌ای  قصد داشتند تصمیم اشتباه بگیرند که رهبری این اشتباه را اصلاح کردند.

 

وی گفت: توطئه‌های زیادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا بوده و امام راحل به گونه‌ای این نظام را طراحی کرد که امروز بعد از گذشت ۴۱ سال از عمر پربرکت نظام اسلامی با وجود فتنه‌های هر روزه دشمن این انقلاب پیروز و سرافراز است.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس گفت: ما گاهی دولت را بد معنا می‌کنیم چون دولت در نگاه رهبری یعنی قوای سه گانه و نهادهای انقلابی و ائمه جمعه و وقتی رهبری نقشه راه دادند این یعنی اگر دشمن طراحی ۲۰ ساله دارد ما طراحی صد ساله داریم و امام راحل مسیر انقلاب را ترسیم کردند و انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی و جامعه اسلامی پشت سر هم هستند.

بیشتر بخوانید   نسل جدید تویوتا «RAV4» وارد خاک ایران شد

 

وی افزود: دولت اسلامی شکل گرفته و بعد از دولت اسلامی، جامعه اسلامی است اما ما در دولت و جامعه اسلامی باید از وضعیتی که در آن هستیم، جلوتر برویم.

 

حجت الاسلام شیرازی گفت: جامعه اسلامی یعنی مردم ما دو روز بساط دشمن را به هم ریختند چون ملت ما در مجموع همواره خوب عمل کردند و وقتی روز ۹ دی ۹۸ ملت ایران را می‌بینیم خوشحال می‌شویم.

 

وی افزود: هر کشوری که با  ضربه‌های مشابه دشمنان مواجه می‌شد از هم می‌پاشید اما انقلاب و نظام اسلامی قوی تر به مسیر خود ادامه می‌دهد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها