بازدید رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی از کارخانه آذین چرم خاوران+ عکس

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی به همراه اعضای هیئت رئیسه از منطقه ویژه اقتصادی و شرکت آذین چرم خاوران مستقر در این منطقه بازدید کردند.

به گزارش  پایگاه خبری وتحلیلی ” پیام خاوران ” رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی وهیات همراه در نشست کاری با مدیران منطقه ویژه اقتصادی درخصوص همکاری های دوجانبه و ایجاد مسکن کارگری در جوار منطقه ویژه اقتصادی توسط اتاق تعاون استان بحث وتبادل نظر کردند.

مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی آذین چرم خاوران در این دیدار با معرفی این کارخانه گفت: این واحد در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در زمینی به مساحت ۱۸۰۰۰ متر مربع و با بیش از ۶۰۰۰ متر مربع زیربنا احداث شده است.

مهندس مرتضی حجتی پور بیان کرد: این کارخانه با اتکا به ماشین آلات پیشرفته و به روز با بالاترین تکنولوژی و همچنین با بهره گیری از نیروهای فنی و تولیدی مجرب و متعهد با بیش از ۲۶ سال سابقه کاری ، قادر به تولید انواع چرم مصنوعی PU & PVC شامل انواع چرم مصنوعی کیفی ، کفشی ، مبلی ، لباسی ، روکش صندلی ، خودروئی ، تبلیغاتی ، دیوارکوب های چرمی و … مورد نیاز بازار حرفه ای داخل و خارج کشور است.

وی بیان کرد: شرکت آذین چرم خاوران برآن است تا در آینده ای بسیار نزدیک با تکمیل و توسعه خطوط تولیدی خود به بزرگترین قطب تولید انواع چرم مصنوعی در شرق کشور تبدیل شود .

مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی آذین چرم خاوران با بیان اینکه تنوع مدل و رنگ ، زیبایی و کیفیت محصول از مشخصه های بارز یک محصول چرمی است تصریح کرد: این مجموعه از بدو تاسیس تمام توان خود را در تولید کالایی با مشخصات ذکر شده بکار گرفته تا بتواند مشتریان را از لحاظ تنوع و کیفیت مرتفع کندوهدف اصلی آذین چرم خاوران تولید با کیفیت و رضایتمندی مشتریان است .

بیشتر بخوانید   واگذاری سرویس اینترنت پرسرعت FTTH در خیابان مدرس بیرجند

وی دلایل استفاده از چرم مصنوعی راپایین بودن قیمت تمام شده در مقایسه با چرم طبیعی عنوان کرد وافزود: این روند سبب شده تا کلیه محصولات چرمی تولید شده نیز از قیمت پایین تری برخوردار باشند بنابراین این امرسبب میشود تا تمام قشرهای جامعه بتوانند از تمام محصولات چرم مصنوعی بهره مند شوند .

حجتی پوربیان کرد:چرم مصنوعی به سادگی وبا پارچه مرطوبی تمیز می شود و رنگ آن به نسبت چرم طبیعی کمتردچارمحوشدگی می شود. چرم مصنوعی سطحی یکنواخت دارد ولی چرم طبیعی ساختار آن نامنظم تر است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها