محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بیرجند اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت‌‎های ترافیکی راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در سطح استان خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ علیرضا عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به  دلیل شیوع گسترده سویه ویروس امیکرون و به منظور حفظ و صیانت از سلامت عمومی و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی، با حضور تمامی اقشار و صنوف مختلف مردمی در تمام شهرهای استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

وی گفت: راهپیمایی موتوری و خودرویی خانوادگی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر بیرجند ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ بهمن از میدان قدس در بلوار پاسداران آغاز و پس از پیمودن بلوار پاسداران، بلوار پیامبر اعظم(ص)تا میدان نماز(مصلی نماز جمعه) ادامه خواهد یافت و در محل مصلی نماز جمعه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با سخنرانی استاندار خراسان جنوبی و قرائت قطعنامه  و اقامه نماز دشمن شکن جمعه پایان خواهد یافت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: توقف برای تمام وسایل نقلیه در شهرستان بیرجند از ساعت ۶ صبح در مسیر راهپیمایی رژه خودرویی شامل میدان قدس، خیابان پاسداران، میدان جانبازان، میدان عروج، بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان سپیده، میدان بسیج، میدان نماز و بلوار آدینه ممنوع خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه شروع این مراسم میدان قدس است از ساعت ۹ صبح تردد وسایل نقلیه در مسیر یاد شده ممنوع خواهد بود و از ساعت ۱۰ خودروهایی که قصد شرکت در راهپیمایی دارند فقط از میدان قدس می‌توانند وارد مسیر راهپیمایی شوند.

عباسی به موتورسیکلت سوارانی که قصد شرکت در راهپیمایی دارند توصیه کرد: از کلاه ایمنی استفاده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید   امام جمعه بیرجند درگذشت ۱۳ نفر در حادثه رانندگی را تسلیت گفت

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها