تردد بیش از ۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان جنوبی ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از شروع طرح نوروزی تاکنون با توجه به عدم وجود محدودیت‌ها مجموع تردد وسایل نقلیه در تمامی محورهای استان بیش از ۵ میلیون تردد بوده است. 

به گزارش “پیام خاوران“، اسداله جلال زاده با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا ۱۵ فروردین بیش از ۵ میلیون و ۱۶۹ هزار تردد به وسیله ۸۰ تردد شمار فعال در محورهای اصلی و شریانی استان به ثبت رسیده که ۴۹ درصد افزایش را شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: طی این مدت ورودی به استان ۵۵۷ هزار و ۷۲۵ و خروجی از استان ۵۶۳ هزار و ۵۱۲  وسیله نقلیه بوده است که نسبت به نوروز سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: خراسان جنوبی تاکنون رتبه نهم در افزایش ترددهای بین استانی را در سطح کشور داشته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون با توجه به افزایش ترددها ۸ مورد فوتی در تصادفات جاده‌ای در استان داشته‌ایم که با توجه به ۲۹ مورد تلفات جاده‌ای در سال گذشته کاهش ۷۲ درصدی تلفات جاده‌ای را شاهد هستیم.

جلال زاده با اشاره به اینکه در ۱۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راههای استان ۳۹ اکیپ راهداری بصورت شبانه روزی مشغول ارایه خدمات به مسافران و رانندگان در محورهای مواصلاتی استان هستند، بیان کرد: ۲۵۳ راهدار در تمامی محورها و راهدارخانه های استان تا ۱۷ فروردین مستقر هستند.

وی ادامه داد: ۳۳ باب راهدارخانه، ۳۳ مجتمع خدمات رفاهی و ۱۶ مسجد بین راهی در راه های استان برای استراحت و بهره‌مندی مسافران در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سرمایه‌گذاری ایدرو در طرح‌های ریسندگی و بافندگی خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها