هفتمین روز بدون فوتی کرونا در خراسان جنوبی

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از کرونا در خراسان جنوبی ثبت نشد.

به گزارش “پیام خاوران“، غلامرضا شریف زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از ۸۶ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان ۲۰ بیمار و از ۱۵۸ تست سریع ۲۸ مورد مثبت جدید کرونا و مجموعا از ۲۴۴ تست ملکولی و سریع در استان ۴۸ مورد جدید کرونا شناسایی شد.

وی افزود: از این تعداد ۳ مورد از بشرویه، ۲۶ مورد از بیرجند، یک مورد از خوسف، ۲ مورد از زیرکوه، ۵ مورد از طبس، ۳ مورد ازفردوس، ۷ مورد از قاینات و یک مورد از نهبندان شناسایی شد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان خراسان جنوبی افزود: در شبانه روز گذشته مورد جدید فوت ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و آمار جان باختگان همان هزار و ۴۴۶ نفر ثایت ماند.

به گفته وی در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۸۵ هزار و ۲۴۶ نفر دٌز اول واکسن کرونا، ۵۲۸ هزار و ۵۲۶ نفر دٌز دوم و ۲۱۹ هزار ۵۵۵ نفر دٌز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۳۳۳ هزار و ۳۲۷ دٌز رسید.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   243 هزار خانوار خراسان جنوبی مشمول طرح کالا برگ الکترونیکی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها