شهروندان خراسان جنوبی در مصرف گاز صرفه جویی کنند

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: شهروندان استان با توجه به تعمیرات در خط اصلی انتقال گاز و افت کم سابقه فشار گاز در استان نسبت به کاهش حداقل ۲۰ درصد مصرف معمول گاز حداقل به مدت ۴۸ ساعت اقدام کنند.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی صبح امروز در جلسه کمیته بحران شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: باتوجه به افزایش برودت هوا و افزایش مصرف و تعمیرات اضطراری پیش آمده در خط ۳۰ اینچ جنوب خراسان در محدوده گناباد، هم استانی‌ها باید نهایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در ادامه افزود: از تمامی مشترکین گاز طبیعی در استان تقاضامندیم با توجه به تعمیرات در خط اصلی انتقال گاز و افت کم سابقه فشار گاز در استان نسبت به کاهش حداقل ۲۰ درصد مصرف معمول گاز خود حداقل به مدت ۴۸ ساعت اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه اولویت شرکت گاز در فصل سرد گازرسانی با بخش خانگی است افزود: امیدواریم با همراهی مشترکین محدودیت اعمال شده در بخش صنایع استان به زودی رفع شود.

محمودی از مشترکین گاز طبیعی در استان درخواست کرد ضمن رعایت موارد ایمنی، با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز را در تامین پایدار گاز در فصل سرد یاری کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   استخراج بیش از ۱۶۷ هزار و ۲۷۹ تن کانسنگ از معدن طلای هیرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها