قیمت گوشت قرمز در بیرجند مصوب شد/فروش با قیمت بیشتر تخلف است

ئیس اتحادیه مواد پروتئینی بیرجند گفت: در جلسه اخیری که در استانداری برگزار شد مقرر شد قیمت هر کیلو گوشت بزغاله وبره نر بین ۳۳۰تا۳۴۰هزارتومان به فروش برسد.

به گزارش ” پیام خاوران “، گوشت قرمز وگوشت مرغ از جمله مواردی است که از چند وقت اخیر خواب وخوراک را از مردم،از تولید کننده گان گرفته است ان گونه که هر چند روزی شاهد پروازها قیمت ها در این دو نوع ماده غذایی هستیم .

در چند روز گذشته بود که مسئولان استان قیمت گوشت قرمز را در بیرجند ارزان ترین قیمت در سطح کشور عنوان کردند واین خبر با عنوان بیرجند ارزان ترین گوشت را دارد در پایگاه خبری پیام خاوران منتشر شد.

هرچند رئیس اتحادیه مواد پروتئینی بیرجند به خبرنگار ما گفت، درحال حاضر قیمت گوشت در بیرجند بین ۲۸۰ تا ۳۰۰هزارتومان است اما قرار است در استانداری جلسه ای برای قیمت گذاری تعیین شود.

حال خبرنگار ما بعد از گذشت چند روز به سراغ رئیس اتحادیه مواد پروتئینی رفت تا قیمت جدید را جویا شود وی به خبرنگار ما گفت: در جلسه ای که برای قیمت گذاری گوشت در استانداری برگزار شد،مقرر شد قیمت گوسفند ماده وبز بین ۲۶۰تا۲۷۰ هزارتومان، قیمت هر کیلو گوشت بزغاله وبره نر بین ۳۳۰تا۳۴۰هزارتومان باشد.

ابراهیمی با بیان اینکه مقرر شد قیمت هر کیلو گوشت گوساله ۲۸۰هزارتومان باشد افزود: قیمت هرکیلو گوشت شتر ۳۲۰هزارتومان،بچه شتر ۳۷۰هزارتومان وگوشت گاو مخلوط ۲۴۵ هزارتومان قیمت گذاری شد.

وی بیان داشت:قیمتهای جدید برای قصابیهای سطح شهر ابلاغ شده است وتا اطلاع ثانوی هرقیمتی به جز این قیمتهای تعیین شده تخلف است.

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی بیرجند با اشاره به قیمت گوشت مرغ هم گفت: درحال حاضر قیمت گوشت مرغ در مراکز عرضه مستقیم کیلویی ۶۳هزارو۵۰۰تومان ودر مراکز خرده فروشی ۶۶هزارتومان عرضه میشود.

بیشتر بخوانید   شناسایی ۷۰ فرصت سرمایه گذاری در حوزه شهری خراسان جنوبی

ابراهیمی در پاسخ به اینکه در حال حاضر آیا گوشت قرمز ویا دام از استان خارج میشود گفت:دامدار موظف است در صورتیکه ۲۰درصد از دام خود را درداخل استان به فروش برساند میتواند مابقی را ارسال کند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها