نمایشگاه “ضیافت وکالاهای اساسی” در بیرجند گشایش یافت + عکس

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) نمایشگاه “ضیافت وکالای اساسی” با حضور مدیرکل تعاون ، کار ورفاه اجتماعی استان ، رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاههای بین المللی ورئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش ” پیام خاوران “ رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه ضیافت از امروز در بیرجند اظهارکرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بیرجند واقع جاده علی آباد برپا شده و تا ۲۳ اسفند ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

غلامحسین حسینی اظهارکرد: همه ساله در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان نمایشگاه‌های بهاره و ضیافت برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف اولیه برگزاری این نمایشگاه ارائه و عرضه کالاهای اساسی به مناسبت عید نوروز و ایام ماه مبارک رمضان است تا مردم نیازهای اصلی سبد خانوار خود را تامین کنند.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی یادآور شد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه این است که در ایام نوروز تولیدکنندگان و اصناف مختلف استان بتوانند از ظرفیت نمایشگاه استفاده و کالاهای خود را عرضه کنند.

وی با بیان اینکه حدود دو سال است به دلیل شیوع بیماری کرونا نمایشگاه‌های بهاره نیز برگزار نشده بود بیان کرد: امسال اتاق تعاون و شرکت نمایشگاه‌های استان با توجه به تقسیم وظایفی که شده بود این کار را اجرایی کردند.

حسینی تصریح کرد: امسال وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور و اتاق تعاون ایران توافق کردند تا به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی تنظیم بازار و محصولات کشاورزی استان و کشور را به صورت سراسری در تمامی استان‌ها عرضه کنند.

وی انواع محصولات غذایی ،شیرینی وآجیل وکالاهای اساسی را ازجمله کالاهایی دانست که در این نمایشگاه و در قالب ۲۱۰غرفه عرضه می‌شود.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی ازعرضه کلیه اقلام اساسی براساس قیمت تنظیم بازار در این نمایشگاه خبرداد .

بیشتر بخوانید   تقدیر استاندارخراسان جنوبی از همکاری اتاق تعاون در رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی+سند

حسینی گفت: واحدهای تولیدی،صنوف مختلف وکسبه برای عرضه محصولات خود دراین نمایشگاه شرکت دارند تا کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بدون واسطه و با قیمت مناسب به دست آنها برسد.

وی ساعت بازدید از نمایشگاه را نیز هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ اعلام کرد.

فاطمه واعظی نسب

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها