۷۰ کیلومتر از ۱۷۶ کیلومتر خط لوله انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان احداث شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از اجرای ۷۰ کیلومتر از ۱۷۶ کیلومتر مسیر انتقال گاز از دشتک زابل به خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، علیرضا عباس‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان گفت: پروژه‌های راه‌آهن ، انتقال گاز و ایجاد باندهای دوم از جمله پروژه بزرگ خراسان جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه پروژه انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان در شرایط بسیار سخت و با سرعت در حال انجام است افزود: همه دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی همکاری لازم را در زمینه اجرای این پروژه دارند و هیچ کس مانعی برای اجرای این طرح ایجاد نمی‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیگیری انجام شده برای رفع مشکل به وجود آمده در حوزه معادن استان، خاطرنشان کرد: انتقال گاز در شرایط بحران و از نظر پدافند غیر عامل اهمیت بسیاری دارد.

عباس‌زاده تصریح کرد: انجام این کار علاوه بر اهمیت آن در محرومیت زدایی، سبب ایجاد فرصت برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در خراسان جنوبی می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خواستار آن شد که لوله گذاری این پروژه با حضور استاندار خراسان جنوبی انجام شود.

ساره گیوکی

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تعطیلی ۲۵۰ واحد صنعتی/بخش نامه‌هایی که گره گشایی نمی‌کند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها