طرح «سفره‌های حسینی» هلال احمر در خراسان جنوبی اجرایی می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای طرح «سفره های حسینی» در راستای اطعام عزاداران سیدالشهدا به ویژه در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش پیام خاوران، محمدعلی کاوسی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند با حضور در هیئت‌ها و مساجد اقدامات لازم را نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در برگزاری مراسم‌های عزاداری و امدادرسانی به حوادث احتمالی را داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اجرای طرح «سفره های حسینی» به همت هلال احمر در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این طرح به منظور کمک به نیازمندان و ترویج ارزش‌های نهضت حسینی و قیام عاشورا اجرایی می‌شود.

کاوسی بیان کرد: طرح سفره‌های حسینی با حضور داوطلبان متعهد و با سازماندهی نذورات برای برپایی سفره‏‌های اطعام برای عزاداران برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در کنار این طرح، اقداماتی مانند برپایی ایستگاه‌های سلامت، ایمنی و ارائه آموزش‌های خودامدادی به اهالی مناطق کم برخوردار و آسیب پذیر اجرا خواهد شد.

بنا به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ این طرح ۱۰۰ درصد داوطلبانه بوده که توسط کارکنان، امدادگران، جوانان، داوطلبان و خانه‌های هلال جمعیت استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی: با صنوف متخلف برخورد ‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها