اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور بیرجند- قاین

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور بیرجند- قاین خبر داد و گفت: این اعتبار به صورت نقد از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص یافته است.

به گزارش “پیام خاوران” حمید جهانشاهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان خراسان جنوبی رتبه سوم وسعت و رتبه اول پراکندگی کشور را دارا است و تکمیل و بهره‌برداری از باندهای دوم جزو اولویت‌های نخست توسعه استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: در این راستا مصوبات خوبی اخذ شده و از شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون اعتبارات قابل توجهی به خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

وی بیان کرد:در حال حاضر ۱۲ کیلومتر از محور بیرجند- قاین فاقد باند دوم بوده و سه پیمانکار در حال اجرای عملیات راهسازی هستند.

جهانشاهی تصریح کرد: محور بیرجند- قاین برای خراسان جنوبی اهمیت بالایی دارد و سرعت دادن به اجرای آن از مطالبات مردمی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: این محور به  لحاظ ترانزیت کشور نیز مورد توجه است و تامین منابع اعتباری مورد نیاز برای تکمیل آن  از سایر ردیف‌ها از جمله تهاتر نفتی نیز دنبال می‌شود.

جهانشاهی همچنین از ابلاغ تخصیص بخشی دیگر از مصوبات سفر ریاست جمهور در حوزه باندهای دوم استان، تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها، تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب و تکمیل مراکز دانشگاهی طی یک ماهه اخیر خبر داد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   فرمانداران به تسریع در روند اجرای پروژه های آموزشی توجه ویژه داشته باشند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها