پیش ثبت نام ۴۷۸ نفر متقاضی انتخابات مجلس در خراسان جنوبی

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: در مجموع برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ۴۷۸ نفر پیش ثبت نام کرده اند.

به گزارش “پیام خاوران” موسی سلیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنوز آمار تعداد افرادی که پیش ثبت نام برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام داده اند نهایی نشده چون افرادی که خارج از کشور به صورت حضوری برای ثبت نام مراجعه کرده اند هنوز مدارکشان نهایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ۴۷۸ نفر پیش ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: از این تعداد ۴۲۶ نفر آقا و ۵۲ خانم بوده اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی به مدارک تحصیلی این افراد اشاره کرد و افزود: از مجموع متقاضیان ۷۹ نفر دارای مدرک دکتری، ۳۳۰ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، ۴۵ نفر دارای مدرک کارشناسی، ۲۲ نفر دارای مدرک حوزوی و دو نفر دارای مدرک کاردانی هستند.

سلیمی با بیان اینکه متقاضیان این دوره از مجلس شورای اسلامی خراسان جنوبی در چهار حوزه انتخابیه با یکدیگر رقابت خواهند کرد، خاطرنشان کرد: از مجموع افرادی که پیش ثبت نام کرده اند ۱۹۴ نفر متقاضی برای حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۱۴۱ نفر برای حوزه انتخابیه فردوس، سرایان، طبس و بشرویه، ۹۲ نفر برای حوزه انتخابیه قاین و زیرکوه و ۵۱ نفر برای حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه متقاضی شده اند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تسریع در اجرای باند دوم شوسف_نهبندان پیگیری می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها