مشارکت در انتخابات، ضربه مهلکی به استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال مشارکت در انتخابات ضربه مهلکی به استکبار جهانی است. خراسان جنوبی از استان‌های الگو و ممتاز در ولایتمداری است و باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که سرباز ولایت باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیین تکریم و تجلیل از  فعالان ارکان مساجد خراسان جنوبی صبح امروز با هدف هم افزایی در راستای اعتلای مساجد، شناسایی و انتشار الگوهای موفق و برتر، ایجاد تبادل تجربه بین خادمین و ارکان مساجد، ارتقاء سطح هماهنگی‌ها بین ارکان مساجد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: دشمنان تلاش کرد با اسلام ستیزی، نور اسلام را در دل ملت‌ها خاموش کنند و ولایت را از مردم بگیرند اما نتوانستند. دشمن از سال‌ها قبل برای این فتنه طراحی و هزینه هنگفتی کرد اما مردم ایران با همدلی و حمایت از ولایت فقیه تمام نقشه‌های آنها را نقش برآب کردند.

حجت الاسلام  عبدالله حاجی صادقی بیان کرد: ۹ دی، روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود و مردم این تهدید را به فرصت تبدیل کردند. دشمن از دو دهه قبل می‌خواهد مردم را در مقابل ولایت و انقلاب قرار دهد در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز بزرگترین مبارزه با استکبار و آمریکا خدمت به این مردم است.

وی افزود: دشمن از مردم ایران عصبانی است چرا که ولایت و دولت انقلابی را حمایت می‌کنند. مسئولان نیز با خدمت به مردم انگیزه و نشاط و امید را در مردم بالا می‌برند، اگر این خدمت‌رسانی استمرار پیدا کند دشمن خواهد دید وقتی دولت و مجلسی انقلابی و ولایتمدار سرکار باشند به معنای واقعی مردم سالاری شکل می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امسال مشارکت در انتخابات ضربه مهلکی به استکبار جهانی است. خراسان جنوبی از استان‌های الگو و ممتاز در ولایتمداری است و باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که سرباز ولایت باشند.

بیشتر بخوانید   ۳۸ امدادگر و نجاتگر درمیان آموزش های دوره توان افزایی نجات را فراگرفتند

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده و آینده روشن است، تصریح کرد: امروز خوشحالیم که انقلاب فراز و نشیب دارد اما توقف ندارد. ما با قیام و حضور و انتخاب درست و خدمتگزاری مسئولان به مردم نخواهیم گذاشت دشمن در شکستن اراده مردم موفق شود.

حاجی صادقی بیان کرد: باید مساجد زنده باشد و آن را سنگری برای جنگ با شیاطین بدانیم. باید مساجد پایگاهی برای بصیرت‌افزایی و دفاع از اسلام باشد لذا باید این پایگاه‌ها را قوی و تقویت کنیم.

در این مراسم ۵۰۰ فعال مساجد منتخب استان و ۲۰ نفر از عوامل مؤثر مساجد برتر در سطح استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها