اقتدار ما با شهدا و ملت قوی و صادق ایران اسلامی است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با همه این مصیبت‌ها اما قوی و بااقتدار راه شهید سلیمانی را دنبال خواهد کرد، گفت: اقتدار ما با شهدا و ملت قوی و صادق ایران اسلامی است و به این مفتخر هستیم.

به گزارش ” پیام خاوران “، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی ظهر امروز  در خطبه‌های نماز عبادی وسیاسی جمعه بیرجند اظهار کرد: اکنون جا به جایی قدرت به نفع اسلام و قرآن است و کسی که در جبهه مقاومت این زمینه را فراهم کرده حاج قاسم عزیز است که حتی دشمن تحمل زائران او در کنار مزار مطهرش در کرمان را ندارد و آنان را ترور می‌کند و به خاک و خون می‌کشد.

وی بیان کرد: یکی از کارهای دشمن در تهاجم و شبیخون فرهنگی، تهاجم نظامی و جنگ ترکیبی گرفتن نیروها از جامعه اسلامی است که باید از خودمان و خانواده خود در مقابل این تهاجمات مراقبت کنیم.

خطیب جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه خطر ارتداد جامعه ایمانی را تهدید می‌کند، افزود: در قرآن خداوند به مومنین هشدار می‌دهد که مبادا دوستی یهود و نصارا در دل شما تاثیرگذار باشد و هرگز اهل ایمان نباید یهود و نصارا را به عنوان دوست برگزیند و پیوند قلبی با آنان داشته باشند.

وی با بیان اینکه برخی رفع مشکلات جامعه ایمانی را در پیوند با یهود و نصارا می‌بینند در حالی که باید امید داشته باشند، گفت: لذا در آیه ۵۱ سوره مائده از معاشرت با یهود و نصاری و از آمیزش با آنان نهی می‌کند، چون این مسأله طبیعتا به مودت و محبت و ارتباط روحی می‌انجامد وباعث تأثیر و تأثر اخلاقی می شود، درنتیجه سیره و روش دینی به روش کفر مبدل می‌شود.

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه پیوند با بیگانگان ظلم به خود و جامعه اسلامی است، ادامه داد: بیزاری از دشمنان در مکتب حضرت ابراهیم(ع) و حضرت محمد(ص) است و در مقابل دشمنان «أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» بودند.

بیشتر بخوانید   مسئولان با پیگیری مسائل اقتصادی برای حل مشکلات تلاش کنند

خطیب  جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه هرگز منافق پیوند با ولایت ندارد، افزود: باید حکم خدا و ولایت را مطیع و تسلیم محض باشیم و آنانی که در این مسیر نورانی و صراط مستقیم حرکت می‌کنند هرگز برای مستکبران حساب باز نمی‌کند و در راه خدا اهل جهاد هستند.

وی بیان کرد: کسانی که در راه حق هستند از سرزنش و تمسخر دیگران باکی ندارند و به راه خود در مسیر حق ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام نوفرستی به گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و عظمت این سردار بزرگ اسلام، گفت: در سطح عالم نام و عظمت این شهید والامقام شخصیت می‌درخشد و دشمن تحمل ندارد چون شهید سلیمانی مکتب است و مکتب او همان مکتب حسین بن علی(ع) و تداوم نهضت عاشورا است.

وی اظهارکرد: اکنون جا به جایی قدرت به نفع اسلام و قرآن است و کسی که در جبهه مقاومت این زمینه را فراهم کرده حاج قاسم عزیز است که حتی دشمن تحمل زائران او در کنار مزار مطهرش در کرمان را ندارد و آنان را ترور می‌کند و به خاک و خون می‌کشد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی با همه این مصیبت‌ها اما قوی و بااقتدار راه شهید سلیمانی را دنبال خواهد کرد، تأکید کرد: اقتدار ما با شهدا و ملت قوی و صادق ایران اسلامی است و به این مفتخر هستیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به هجمه‌های استکبار پایان داد، گفت: امسال انتخابات را در پیش داریم که همه رسالت داریم در این موقعیت حساس حضور پررنگ و مشارکت حداکثری داشته باشیم چون مجلس قوی می‌تواند به دولت کمک کند.

بیشتر بخوانید   آماده باش 500 واحد بهداشتی خراسان جنوبی برای مقابله با کرونا
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها