پایانه تخصصی فرآورده های نفتی بهار ۱۴۰۳در مرز ماهیرود ایجاد می‌شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی گفت: تلاش داریم پایانه تخصصی فرآورده‌های نفتی در مرز ماهیرود ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ ایجاد شود.

به گزارش “پیام خاوران”، سیدمحمداسماعیل فاطمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه این سازمان در سال ۶۷ به عنوان نهاد عمومی غیردولتی تأسیس شد، اظهار داشت: کمک به تأمین خودکفایی و افزایش توان فنی و مالی شهرداری‌ها از مهم‌ترین اهداف این سازمان است.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ شهرداری در سطح استان بیان کرد: در دوره جدید، در راستای کمک‌ به توسعه زیرساخت‌های استان و کشور ورود کرده‌ایم و در حوزه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در ۶ حوزه ورود کرده‌ایم. در حوزه معدن با ایجاد یک شرکت تخصصی معدنی، شروع فعالیت‌های معدنی به صورت تخصصی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه خدماتی و گردشگری اظهار داشت: ایجاد مجتمع خدمات رفاهی تیر پارک سربیشه از مهم‌ترین پروژه‌ها است که این پروژه در فاز اول به ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که ۷۰ میلیارد تومان توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان تأمین می‌شود.

فاطمی، با بیان اینکه در سال آینده به حوزه گردشگری مرکز استان ورود خواهیم کرد، افزود: در این راستا مذاکره‌هایی پیرامون سرمایه‌گذاری در باغ اکبریه و رحیم‌آباد انجام داده‌ایم و در صورت تفاهم سال آینده ورود می‌کنیم؛ مجوز اولین پایانه تخصصی فرآورده‌های نفتی در مرز أخذ شده و در مرحله تخصیص زمین هستیم.

سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی سازمان همیاری شهرداری‌ها در استان

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی، با بیان اینکه در طی دو سال گذشته بالای ۴۰۰ میلیارد تومان در استان سرمایه‌گذاری شده است، گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه تولید قطعات بتنی، ورود به انبوه‌سازی و اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، اقتصادی و اجتماعی در مناطق مرزی از دیگر اقدامات انجام شده است.

بیشتر بخوانید   هشدار استاندار خراسان جنوبی درباره خیز مجدد کرونا

فاطمی، با بیان اینکه در یک سال اخیر بعد از ۱۷ سال، با جلسات متعدد در ۵ مجموعه سازمان همیاری خراسان رضوی سهیم شده‌ایم افزود: در ۳ شرکت ارزیابی سهام انجام و مشخص شده که به‌زودی به صورت نقد یا غیر نقد وارد استان می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه کمک و پشتیبانی شهرداری‌ها بیان کرد: تخصیص وام پشتیبانی از پروژه‌های شهرداری و کمک به توسعه ناوگان شهرداری‌ها از جمله اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه تا قبل از سال جدید ورود به حوزه گردشگری مرکز استان با همکاری و توافق فرمانداری بیرجند خواهیم داشت، گفت: مجوز اولین پایانه تخصصی فرآورده‌های نفتی را گرفته‌ایم که در مرحله تخصیص زمین در مرز ماهیرود هستیم.

فاطمی گفت: تلاش ما بر این است که دو پروژه مجتمع خدمات رفاهی سربیشه و پایانه تخصصی فرآورده‌های نفتی در مرز ماهیرود در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ بروز و ظهور پیدا کند.

وی یادآور شد: از ابتدای دولت سیزدهم سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته است. به جرات می‌توانم بگویم که به نسبت سال ۱۴۰۰، بیشتر هزار درصد افزایش سود داشته‌ایم.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها