توزیع گوشت سفید و قرمز تنظیم بازار در خراسان جنوبی آغاز شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار در سطح استان از امروز در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران”، مهدی جعفری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای بحث تنظیم بازار و تامین نیاز مردم به گوشت قرمز و گوشت مرغ، در مرحله نخست توزیع ۱۲۰ تن مرغ منجمد و ۶۱ تن گوشت گوساله منجمد با قیمت مصوب دولتی از امروز در سطح استان آغاز شد.

وی گفت: توزیع در فروشگاه‌‌های منتخب شهرستان‌ها آغاز و فروشگاه‌های مواد پروتئینی منتخب در سطح استان به طور همزمان و متوازن توزیع گوشت را بین مردم انجام می‌دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در بیرجند گوشت قرمز از طریق فروشگاه‌های اینترنتی (HyperOnline.shop) و گوشت مرغ منجمد از طریق فروشگاه‌های منتخب سطح شهرستان توزیع خواهد شد.

جعفری قیمت گوشت قرمز منجمد را ۲۲۰ هزار تومان و مرغ منجمد را ۶۵ هزار تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه جذب این سهمیه با پیگیری ویژه سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی انجام شده است گفت: مرحله دوم گوشت تنظیم بازار در هفته آینده انجام خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یاداور شد: توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار فردا در نمایشگاه فروش ضیافت و بهاره در بیرجند، انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید    قرارداد با سازمان انرژی اتمی برای ماندگاری زرشک

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها