راه‌اندازی ۹۶ سایت توسعه ارتباطات همراه در روستاهای خراسان جنوبی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی، از راه‌اندازی ۹۶ سایت توسعه ارتباطات همراه، در سطح روستا‌های استان در سال گذشته خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۱۳۲ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، مصطفی بهی، اظهار داشت: سال گذشته ۹۶ سایت توسعه ارتباطات همراه، در سطح روستا‌های استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۱۳۲ روستای استان با جمعیتی بیش از ۱۲ هزار خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۱ سایت جدیدالاحداث هستند که مجهز به تکنولوژی نسل ۲، ۳ و ۴ همراه بوده و پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه را برای بیش از ۶ هزار خانوار در ۶۷ روستا برقرار کرده‌اند افزود: ۵۵ مورد هم ارتقای تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه موجود در روستا‌ها بوده است که پوشش اینترنت پرسرعت همراه را برای بیش از ۶ هزار خانوار از ۶۵ روستا تامین کرده‌اند.

بهی بیان کرد: اجرای این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری اپراتور‌های ایرانسل و همراه اول انجام شده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   راه اندازی20سایت برقراری اینترنت پرسرعت همراه روستایی در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها