مردم خراسان جنوبی ۳٫۹ میلیارد تومان به جشن گلریزان کمک کردند

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان بیرجند در سالن الغدیر و همزمان در شهرستان‌های استان برگزار شد. مردم خراسان جنوبی در جشن گلریزان تاکنون بیش از  ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.

به گزارش “پیام خاوران” جواد قناعت در مراسم جشن گلریزان، اظهار داشت: مردم این استان همواره در زمینه کمک‌ به نیازمندان، توسعه و بازسازی عتبات عالیات و مشارکت‌های مردمی پیشگام بوده و بارها شاهد بودیم رتبه‌های نخست کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: به عنوان فرد غیربومی اعلام می‌کنم خراسان‌جنوبی استانی خاص است، چون علی‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در صحنه‌هایی مانند انتخابات اخیر با وجود هوای یخبندان رتبه سوم کشور را کسب کردند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های خاص از جمله اعیاد ملی و مذهبی حضور مردم استان جدی و پررنگ است، تاکید کرد: حتی در انتخابات‌هایی که درصد مشارکت به طور طبیعی پایین پیش‌بینی می‌شود مردم این استان با نگاه انقلابی خود حضور پررنگی دارند.

قناعت با بیان اینکه مردم این استان دارای تحلیل سیاسی بسیار قوی، متدین، انقلابی و با فرهنگ هستند، یادآور شد: خراسان جنوبی رتبه نخست کمک به عتبات عالیات را به خود اختصاص داده، در حالی که از لحاظ برخورداری جزو استان‌های آخر کشور هستند.

وی یادآور شد: با وجود مشارکت استان‌های برخوردار، اما دبیرخانه ساخت صحن امام محمد باقر (ع) به خراسان جنوبی واگذار شده، چون از لحاظ دینی، انقلابی، تدین و درک و شعور استانی برخوردار داریم.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: بدون شک مردم استان، خیرین و فعالان اقتصادی در جشن گلریزان با کمک‌های خوبی که به ستاد دیه خواهند کرد و زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم می‌کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: برای آزادی ۵۲ زندانی جرایم غیر عمد استان به ۱۹ میلیارد تومان نیاز است.

بیشتر بخوانید   جشن گلریزان امشب به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود

حجت‌‌الاسلام علی موحدی‌راد با بیان اینکه سال‌ گذشته در کنار کمک‌های مردمی توانسته‌ایم بودجه‌هایی از ستاد دیه کشور برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان جذب کنیم، اضافه کرد: امروز نیز بنا به گفته ستاد دیه کشور به همان میزان که خیرین استان کمک کنند مرکز نیز کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم همچون سال‌های گذشته  با کمک‌هایی که جمع‌آوری می‌شود در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کشور صاحب رتبه شویم.

انتهای پیام. ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها