تولید ۴٫۵ میلیون حلقه انواع تایر رادیال سواری در کویرتایر

مدیرعامل شرکت کویرتایر گفت:با همت وتلاش شبانه روزی کارکنان والاهمت، سال گذشته بیش از ۴ میلیون و۴۵۰ هزار حلقه انواع تایر سواری در این کارخانه تولید و روانه بازار مصرف شده است.

به گزارش” پیام خاوران “ ؛ مهندس سیدمحمد حسین زینلی درجمع مدیران این کارخانه با گرامیداشت سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهارداشت: این میزان تولید در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال ۱۴۰۲ ( رشد تولید ، مهار تورم ) محقق شده که با رشدی بالغ بر۱۰درصد در تناژ تولید همراه بوده است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر۴۷ سایز وطرح مختلف انواع تایررادیال سواری با اندازه رینگ ۱۳ تا ۲۰ اینچ در این کارخانه تولیدمی شودبیان کرد:درسال گذشته۸سایزو طرح جدیدبرای اولین باردرکشوردر این کارخانه طراحی و تولید شده است.

مهندس زینلی بیان کرد: باهمت وتلاش ارزشمند مدیران وکارکنان تلاشگراین کارخانه با طراحی وتولیدطرح های جدید، برای اولین باردرکشور،تایرخودروهای برقی، آفرود و پنچررو در این شرکت تولید شد.

وی با اشاره به جهش بیش از ۵ برابری سود سال ۱۴۰۲ این شرکت اظهار امیدواری کردکه از طریق عرضه سهام شرکت در بازار بورس ایران، زمینه مشارکت مردمی جهت اجرای طرح های توسعه وجهش تولید در این شرکت درسال جاری فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت کویرتایرگفت: این شرکت طرح توسعه جدید به ارزش بیش از ۱۱ هزارمیلیارد تومان معادل ۲۳۰ میلیون دلار در را دستورکار داشته تا ظرفیت تولید این شرکت از ۴۵ هزارتن به حدود ۹۵ هزار تن در سال آینده برسد.

مهندس زینلی با ابرازخرسندی از نوآوری های بی شمار در کویرتایر یادآورشد: درسال گذشته شرکت با افتتاح خط تولید ۱۴ هزار تن تایرخوردوهای شاسی بلندsuv/cuv در هفته دولت تقریبا هر سه ماه یک طرح و تولید جدید عرضه و رونمایی کرده که هنوز طرح های زیادی در نوبت اعلام و رونمایی قرار دارد.

 

بیشتر بخوانید   لوح زرین و گواهینامه جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی به کویرتایر اهدا شد

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها