آوای همدلی مسئولان با استاندار خراسان جنوبی / گام های بلند برای اعتلای استان

نوای همدلی و قدردانی مسئولان استان وحمایت از استاندار خراسان جنوبی در جای جای استان متبلور است ، این اراده وهمسویی را ارج می نهیم وروزهای خوب همچون گذشته را برای اعتلا وسربلندی استان خراسان جنوبی چشم به راهیم

به گزارش “پیام خاوران “ در آغازین روز هفته دولت ، طنین خواسته های مردم برای گره گشایی به دست استاندار خراسان جنوبی صورت گرفت .

در اولین روز از هفته دولت مقام عالی دولت در خراسان جنوبی پای درد دل مردم استان نشست تا اولین پروژه ای که رقم می زند گره گشایی از مشکلات مردمی باشد که همه جوره پای نظام ایستاده اند.

نشستی دو ساعته که کم و زیاد خواسته های مردم به گوش سکاندار خراسان جنوبی رسید تا این پل ارتباطی بی واسطه خواسته های مردم را زودتر به نتیجه برساند.

حضور محمد صادق معتمدیان در اولین دقایق هفته دولت نه تنها یک بارقه امید و جوشش دلگرمی برای مردم خطه کویری خراسان جنوبی شد بلکه یک بار دیگر ثابت کرد اولویت خدمت، حل مشکلات، معضلات و خواسته های بحق شهروندان است.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی به روال یکشنبه های هر هفته که به سامانه سامد می آمد و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی می کرد، حضور یافت تا فرآیند رسیدگی به برخی پروژه های زمان بر و طولانی از تونل میان بر عبور کند و به نتیجه برسد.

تقدیر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف از استاندار خراسان جنوبی

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از استاندار خراسان جنوبی قدردانی کرد.

خسروی در مراسم احداث ۳۰۱ واحد مسکن شهری استان که به صورت همزمان در خیابان ملاصدرای بیرجند کلنگ زنی شد، به نمایندگی از مردم حوزه انتخابیه، از خدمات دولتمردان به ویژه شخص استاندار در خراسان جنوبی تشکر نمود.

وی، ضمن تبریک هفته دولت به مدیران، با تشریح برخی اقدامات صورت گرفته در سطح استان، خدمات معتمدیان را در راستای توسعه استان بی نظیر خواند.

بیشتر بخوانید    مردم روستاهای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، از استاندار به عنوان نیرویی خدوم، جهادی و پرتلاش یاد کرد و تصریح نمود: نتیجه این زحمات و تلاش ها، رفع محومیت از مناطق مختلف استان است که رضایت مردم را به همراه داشته است.

خسروی با اشاره به شرایط موجود و کمبود اعتبارات ناشی از تحریم ها متذکر شد: با وجود همه این محدودیت ها، دولت اقدامات درخور توجهی در سطح استان انجام داده است که قابل تقدیر می باشد.

حل مشکلات مردم اولویت کاری معتمدیان

استاندار خراسان جنوبی که برای افتتاح چندین پروژه عمرانی همزمان با دومین روز هفته دولت به شهرستان سرایان سفر کرده بود از منطقه گردشگری کاهکوه بازدیدکرد .

یکی از اعضای شورای شهر سرایان که آوازه اقدامات استاندار در بند دره بیرجند را شنیده بود در حاشیه افتتاح احداث مخزن آب و ایستگاه پمپاژ شهر سرایان فرصت را مغتنم شمرد و با قدردانی از اجرایی شدن مصوبات اولین سفر استاندار در خصوص این منطقه گردشگری از معتمدیان که نگاه ویژه ای به مباحث میراث فرهنگی و گردشگری دارد خواست تا از نزدیک بازدیدی از این مجموعه داشته باشد .

استاندار با حضور در منطقه کاهکوه دستور داد تا حوزه عمرانی استانداری ضمن مطالعه طرح در کارگروه زیربنایی استان بررسی و تصمیم مقتضی اتخاذ گردد .

دهیار روستای نوبهار نیز که روستایش از دومین پروژه افتتاحی آب و فاضلاب بهره مند شده بود به نمایندگی از مردم روستا از نگاه استاندار به روستاها تشکر کرد و از استاندار خواست برای اتمام پروژه سنگ فرش روستا و تجهیز پارک روستا دستوراتی صادر نمایند تا این دو پروژه در نوبهار به اتمام برسد ، معتمدیان با بیان اینکه دولت نگاه ویژه ای به روستا ها دارد و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم فروگذار نخواهد کرد با قدردانی از مردم که در همه شرایط پای نظام و انقلاب بوده اند قدردانی کرد و پس از بررسی درخواست های روستای نوبهار دستورات لازم را به معاونت عمرانی ابلاغ نمود .

بیشتر بخوانید   اختصاص 940 میلیارد تومان در بحث زیرساخت‌ها و توسعه خراسان جنوبی

گویا مردم معتمدیان را مسیر میان بر حل مشکلات و درخواست های خود می دانند و از کوچکترین فرصت برای دردل با استاندار جهادی استفاده کرده و طرح موضوع می نمایند ، به گونه ای که در آئین آغاز عملیات اجرایی نهضت گلخانه ای کشاورزان و دامداران نیز از خواسته های خود با معتمدیان سخن گفتند .

در اخبار روز گذشته نیز از قدردانی نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از مردم حوزه انتخابیه خود از خدمات استاندار خدوم ، پرتلاش و جهادی خراسان جنوبی قدردانی کرده بود منتشر شده بود که جا دارد از نگاه ویژه ایشان قدردانی شود.

آری اکنون آوازه خدمات معتمدیان از مرزهای خراسان جنوبی گذشته و خدمات ماندگارش به یادگار خواهد ماند .

سلمان اسحاقی : با خدمات استاندار مردم در هیچ کجای استان احساس تبعیض نمی کنند.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه همزمان با سومین روز هفته دولت در مراسم افتتاح پروژه های بنیاد مسکن در شهر حاجی آباد اظهار داشت : با سفره ای استاندار به دورترین مناطق روستایی و شناخت از استان مردم در هیچ کجای استان احساس تبعیض نمی کنند .

سلمان اسحاقی با اشاره به ایام محرم و فلسفه قیام امام حسین (ع) بیان کرد : مردم در این ایام نذر انجام می دهند ، اما استاندار خراسان جنوبی از لحظه حضور در استان نذر خدمت انجام داده است و برای توسعه استان تاکنون لحظه ای توقف نکرده است .

وی با اشاره مراسم کلنگ زنی احداث ۶۰۰۰ واحد مسکن شهری و چندین مرحله سفر دکتر نوبخت به استان گفت : با پیگیری های استاندار و عقد تفاهم نامه های صورت گرفته فی مابین بنیاد مسکن و سازمان مدیریت انشاالله شاهد ریشه کنی مشکل مسکن در استان باشیم .

بیشتر بخوانید   رسانه های خراسان جنوبی درراستای امیدآفرینی تلاش کنند

سلمان اسحاقی در پایان از خدمات استاندار در حوزه انتخابیه خود قدردانی کرد .

امام جمعه حاجی آباد : به همت استاندار جهادی ، خراسان جنوبی به کارگاه سازندگی تبدیل شده است .

حجه الاسلام والمسلمین مرتضایی نیا که در آئین کلنگ زنی احداث ۶۰۰۰ واحد مسکونی شهری در حاجی آباد سخن می گفت ضمن تبریک هفته دولت با اشاره به خدمات استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت : اقدامات جهادی مهندس معتمدیان در سطح خراسان جنوبی این استان را به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است .

وی با قدردانی از چندین مرحله سفر استاندار و حضور مقامات کشوری در شهرستان زیرکوه بیان داشت : از نگاه توسعه گرانه استاندار به مناطق کمتر توسعه یافته قدردانی و سلام گرم مردم این شهرستان را به محضر استاندار ابلاغ می کنم .

وی اشاره ای به درخواست های مردم بخش شاسکوه داشت و از استاندار خراسان جنوبی برای سفر به این مناطق دعوت کرد .

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها