ظرفیت‌های مردمی برای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی به کار گرفته شود

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی برای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: از ایده‌ها و طرح‌های صاحبنظران در زمینه‌های گوناگون استقبال می‌کنیم.

به گزارش “پیام خاوران “ سردار علی قاسمی در نشست با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای خراسان جنوبی که با هدف برنامه‌ریزی و بررسی برنامه‌های پیشنهادی در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سردار سلیمانی و دکتر محسن فخری زاده، گفت: هدف از برگزاری این جلسات هم‌افزایی و دریافت پیشنهادات، نظرات و طرح‌ها همچنین اعلام آمادگی همکاری اقشار بسیج با مجموعه برنامه‌سازان رادیو و تلویزیون و هنرمندان است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اولین سالگرد سردار دل‌ها در سال جاری گفت: اقشار بسیج از طرح‌ها و پیشنهادات صاحبنظران و نخبگان در راستای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی استقبال می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید 

چالش‌های فرهنگی خراسان جنوبی با احیای امر به معروف و نهی از منکر برطرف می‌شود

توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته معیشتی در خراسان جنوبی آغاز شد

 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: امسال برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ۲ مرحله برنامه‌ریزی شد که مرحله نخست آن در هفته دفاع مقدس در سطح نیروهای مسلح و سایر نهادهای مرتبط فرهنگی بود و مرحله دوم آن در سطح بسیج و سپاه برنامه‌ریزی شد که از ۱۶ تا ۲۱ آذر ماه جاری با همکاری صدا و سیما و سایر اقشار بسیج به اجرا درآمد.

وی افزود: انتظار است کارگروه مشترک بسیج و صدا و سیما به طور ویژه اقدامات لازم به منظور اطلاع‌رسانی، تولید محتوا و انعکاس آن در بسترهای رادیو، تلویزیون و فضای مجازی در راستای برنامه‌های پیش بینی شده در دهه بصیرت و مراسم اولین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی در استان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید   ۳۰۰ نفر از پرسنل نیروهای مسلح خراسان جنوبی در ‌جشنواره مالک اشتر تجلیل شدند

سردار قاسمی همچنین به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در چارچوب این طرح برای مبارزه با کرونا و با همکاری بسیجیان اقدامات گسترده‌ای در دهستان‌ها، بخش‌ها و شهرهای استان در حال انجام است.

وی اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی در مراحل اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه نیز پشتیبانی و همکاری‌های بسیار ارزشمندی داشته‌اند.

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام /۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها