شرکت گاز خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه برتر سلامت اداری شد

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی از کسب رتبه برتر سلامت اداری در هفتمین دوره سنجش سلامت اداری شرکت ملی گاز ایران خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس رتبه بندی و گزارش ارسال شده از سوی امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز خراسان جنوبی در ارزیابی سال ۱۳۹۹ با کسب امتیاز ۹۵٫۲۸ در بین شرکتهای برتر گاز استانی در زمینه سلامت اداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به رشد ۶ درصدی سلامت اداری نسبت به سال گذشته افزود: شرکت گاز خراسان جنوبی در ششمین ارزیابی سلامت اداری در سال ۱۳۹۸ نیز با کسب نمره ۹۰٫۲۵ به عنوان یکی از شرکت های گاز برتر در این زمینه معرفی شده بود.

وی تصریح کرد: ۹ شاخص برای پایش سلامت اداری مورد سنجش قرار می گیرد که شامل آموزش، قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیکی فناوری نوین، نظارت و کنترل داخلی و شایسته سالاری می‌شود.

هاشمی افزود: با بررسی نتایج بدست آمده در کمیته سلامت اداری ، اقدامات لازم در خصوص تقویت نقاط قوت و شناسایی نقاط قابل بهبود و اتخاذ تدابیر لازم جهت تدوین و اجرای برنامه ها و پروژه های بهبود صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با تقدیر از فعالیت تمامی کارکنان در کسب این رتبه اظهار داشت: از هم اکنون با برنامه ریزی منسجم و دقیق باید اقدامات لازم جهت کسب امتیاز بالاتر در زمینه ارزیابی سلامت اداری برای سال ۱۴۰۰ انجام پذیرد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   شهروندان خراسان جنوبی از کمبودها و لغو پروازها گلایه دارند/وعده اکتشافات معدنی برای جذب ایرلاین ها

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها