مصرف گاز طبیعی در خراسان جنوبی ۱۷ درصد افزایش یافت

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از افزایش ۱۷ درصدی مصرف گاز طبیعی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، رحمان محمودی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۵٫۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش مصرف ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان خراسان جنوبی مصرف شده که مقدار کلی مصرف در استان نیز نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر شدت برودت هوا طی ۴۸ ساعت آینده تصریح کرد: بدون شک میزان بالای مصرف نیازمند رعایت الگوی مناسب و صرفه جویی در گاز طبیعی را دارد و تضاضامندیم تمامی مشترکین گاز در استان با رعایت دمای رفاه (۱۸ الی ۲۱ درجه)، پوشیدن لباس گرم، استفاده از پرده‌های ضخیم و عدم روشن کردن وسایل گرمایشی در اتاق‌های بدون استفاده یاری رسان شرکت گاز در عبور از فصل سرد سال باشند.

محمودی بیان کرد: با توجه به افت شدید دما در استان خراسان جنوبی و بخشنامه صادره از استانداری، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطعیل اعلام شده است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها